lørdag den 16. februar 2013

I'm back!

Strømmen gik i hele huset, så derfor har jeg slet ikke blogget hele ugen. Det må i undskylde❤



Her for noget tid siden fik vi en aflevering for i kristendom. Da en af mine gode veninder ikke havde en idé om hvad hun skulle skrive, lavede vi sjov med, at jeg skulle skrive den for hende. Men senere begyndte hun at tage det seriøst, og da jeg ikke ville miste hende, hoppede jeg med på den. Så jeg gjorde mig selvfølgelig mega dårlig da jeg skulle skrive hendes, og skrev sådan noget virkelig overfladisk noget som: "tak for mine ben, for uden dem vil jeg ikke kunne gå." Og min egen havde jeg så gjort mig mega umage med.
Men da vi så fik dem tilbage i tirsdags, fik hun som den eneste i klassen 12 for den opgave jeg havde skrevet for hende! Jeg fik 10 for min. Men jeg syntes bare det var så synd på en eller anden måde, fordi læreren forventede en helt masse lignende fremover af hende, så derfor valgte jeg at fortælle læreren det.


Jeg lover at være mere aktiv fremover.
- Christine❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar