tirsdag den 9. april 2013

April spørgerunde!

Hej bloggen.

Jeg vil begynde på noget der hedder "månedens spørgerunde" Det er hvor jeg laver en spørgerunde hver måned.
Jeg har fået stillet nogen spørgsmål, og vil så svare på dem nu.

VIGTIGT - I kan skrive spørgsmål til den næste spørgerunde i kommentaren.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ynglings makeup mærke? -- Har intet, hæhæ.

Ynglings tøj mærke? -- Hm.. Der er så mange. Men Only er et af dem.

Hvilket land vil du gerne besøge? -- Alle lande! Elsker at rejse!

Ynglings ting på dit værelse? -- Det er svært... Min computer eller en billede ramme hvor jeg har min nevøs fod aftryk i, det elsker jeg!

De fedeste sko du ejer? -- Øhm.. Jeg har ikke sådan nogen sko jeg bare tænker "SHIT DE ER FEDE" Sååå det ved jeg ikke.

Hvad vil du være som voksen? -- Håndbold spiller. Vis jeg ikke kan blive det så ved jeg det ikke rigtig. Måske journalist..

Går du til nogen sport, hvis ja hvilket? -- Ja, det gør jeg! Håndbold, og det har jeg dedikeret hele mit liv til altså!:-P Og så spejder, men det stopper jeg nok snart til, da det ikke er noget for mig mere.

Ynglings tv serie? -- Det er nok Paradise!

Lejlighed i New York eller beach house i Californien? -- Den er svær.. Men det bliver nok Beach house i Californien.

Skoferie i frankrig eller badeferie i Spanien? -- Jeg elsker begge dele, men lige nu er det bageferie i Spanien.

Er du en dreng, agurk eller tomat? -- Jeg er en agurk! Ej.. En pige?

Hvad er din ynglings farve? -- Min ynglings farve er Lilla.

Har du et kæledyr? -- Ja. Jeg har en kat.

Lykke, Penge eller kærlighed? -- Kærelighed/lykke. Begge ting.

Hvad synes du om lockouten? -- Jeg synes det er gået hen og blevet lidt kedeligt at være her hjemme hele
dagen, så jeg vil snart gerne i skole igen.

Vil du helst have toiletpapir hængende ud af bukserne hele dagen, eller slå en prut midt i timen? -- Slå en prut i timen.

Hvilke sko er dine yngling? -- Altså jeg har ikke nogen ynglings, men jeg kan bedst lide flade sko.

Hvilken blomst er din ynglings? -- Jeg har ikke nogen ynglings blomst..

Gul eller grøn? -- Øhm... Tror mest grøn.

Blå eller pink? -- Kan ikke vælge!

Hvid eller sort? -- Sort.

Prut eller bøvs? -- Øhm.. Bøvs tror jeg.

Lyst hår eller brunt hår? -- Det har jeg ingen mening om. Men til mig selv er det lyst hår.

Make up eller tøj? -- Den er svær. Men tror det er tøj.

Bedste ven(inde) eller kæreste? -- Bedste veninde eller ven!

Hjerte eller stjerne? - Hjerte.

:-D eller :-)? -- Det er :-)





3 kommentarer:

  1. Hvad er jeres ynglings årstid?
    Hvad er den fedeste rejse i har været på?
    Hvis i skulle til et andet kontinent, hvad skulle det så være?

    SvarSlet
  2. Hvilken læbepomade bruger du mest?
    Og super sød blog du har!<3



    christineogditte.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sjovt at læse! :-)

    http://theteenculture.blogspot.dk/

    SvarSlet