fredag den 1. november 2013

Bilulykken

Hej :)
I dag har jeg haft det rigtig svært. Da jeg lige havde fodret min kanin (Donnatello), og jeg havde sat mig på værelset og tændt min computer, fik jeg en opringning fra min mor. Hun sagde, at hun var på skadestuen. En bus havde ved et uheld kørt en i hendes bil mens hun kørte under en tunnel. Bilen blev fuldstændig smadret. Vinduerne splintrede i tusindvis af små stykker glas, som røg direkte ned på min mor. Det kom i hendes hår, fingre og andre steder. Hun blev - og er stadig - fuldstændig rystet og bange. Det er jeg også. Heldigvis er der ikke sket nogle store fysiske skader. Min mor og jeg er nu blevet bange for mange ting. Det gør virkelig ondt. Jeg blev vildt bange, så jeg tog over til min bedste veninde, for at tænke på noget andet. Hvilket jeg også gjorde, efter min mor havde skrevet en besked om, at dem på skadestuen havde vurderet, at der ikke var sket nogle skader med min mor, og at hun var ok. Det lettede virkelig meget. Så jeg blev lidt gladere, og vi optog en "best friend tag", som nu er blevet lagt på youtube. Den kan I se her.

Indlæg af Christine Bruun

Ingen kommentarer:

Send en kommentar