fredag den 8. februar 2013

Ditte og Christine.

Hej bloggen!


Vi er to piger, der gerne vil blogge igen, da vi har gjort det og savner det.
Min veninde hedder Christine og jeg hedder Ditte.
Hun er 13, og jeg er 12 men jeg bliver snart 13♥
Vi kan begge rigtig godt lide at synge, og Christine har allerede optrådt nogen gange (jeg synes det er sejt)
Vi vil blogge flere gange om dagen, dog kun vis vi har overskud til det og har lyst, men det tror vi vi kan!
Vi vil blogge om alt! Lige det vi får lyst til at blogge om, hverdag, mode, skønhed, tip, sport, mad osv.♥
Vi glæder os rigtig meget til at komme igang, og vi håber da du der sidder og læser dette, vil blive fast læser:-) Det vil betyde rigtig meget for os!♥
Vis i vil dele bloggen vil det også betyde rigtig meget for os!
Men her er et billede af os begge, så i kan se hvordan vi ser ud!♥ Jeg er øverst, Christine er nederst♥



- Ditte♥


4 kommentarer: