onsdag den 20. februar 2013

Ask me♥

 Jeg vil gerne lave en "ask me" video. Så hvis i har nogle spørgsmål til mig, så stil dem i kommentaren♥
Det kan være om alt, I skal ikke holde jer tilbage med noget. Men i kender mig jo ikke så godt, så jeg vil lige fortælle lidt om mig selv♥

Jeg er 13 år gammel, og jeg fylder 14 i August. Jeg går til ridning, og så svømmer jeg rigtig meget. Jeg går meget op i at holde min krop sund. Mine forældre blev skilt i september 2012, men de har begge to fundet en sød kæreste. Jeg har det rimelig fint med det, da jeg vil have, at de skal være lykkelige♥ Jeg har to brødre; Sebastian på 6 og Jacob på 12. Jeg følger med i en del TV-programmer, så stil mig endelig spørgsmål på det område også :3 Hvis I vil stille anonyme spørgsmål, kan I skrive til ditte.christine13@gmail.com :)

- Christine♥

1 kommentar:

  1. 1) Rigtig fed blog! KUnne du tænke dig at følges? :) Hvis ja så bare smid en en kommentar på mit seneste indlæg :)

    2) HVr lang tid har du hatft bloggen?

    3) Hvad var det der gav di løst til at blogge?

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet