mandag den 18. februar 2013

Disney on ice!

Hej bloggen.
Igår var jeg med min mormor ude og se Dicney On Ice!
Det var rigtig hyggeligt, og det var flot.
Det var ikke noget jeg umildbart ville gøre selv, da jeg ikke er så lille mere.
Men nu når min mormor inviterede mig med, ville jeg gerne med hende der ud, fordi jeg ved ikke hvor længe hun er her mere♥
Jeg synes det var dejligt at se alle de små glade børn der var ude og se det.
De grinte og var så glade!♥
Jeg har dsv. ikke nogen billeder, og det var kun til privat brug, vis man skulle tage nogen sagde de:-)

Men jeg har jo ferie (loooove♥) så jeg kommer nok til at blogge noget mere idag.
Så vi ses da helt klar senere.

-Ditte♥

4 kommentarer:

  1. Elsker det der med at se alle de små børn, være så spændte på at se alle disney figurende, det er noget er det sødeste, når man bare kan høre en masse små børn, bare sidde med åben mund og bare sige "Wow"
    charlottecj.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så sødt! Kunne ikke være mere enig!

      Slet
  2. Søøødt! <3 Rigtig god indstilling synes jeg! Det er seejt'1 God blog.

    SvarSlet