tirsdag den 12. marts 2013

100 random things about me♥

Hej bloggen.
Jeg vil lave et lille indlæg, hvor jeg vil skrive 100 random ting om mig.

1. Jeg hedder Ditte♥
2. Jeg er 12, snart 13♥
3. Jeg bor på fyn♥
4. Mine forældre er ikke skilt♥
5. Jeg har 3 søskende. En store søster, og 2 store brødre♥
6. Jeg elsker min nevø virkelig meget. Og jeg vil ikke kunne undværre ham♥
7. Jeg kan godt lide dyr♥
8. Jeg vil vildt gerne have en hund, men mine forældre vil ikke♥
9. Jeg elsker at synge♥
10. Jeg savner og have musik i skolen♥
11. Jeg er ikke så meget på computeren mere, mest på mobilen♥
12. Jeg er ALT for meget på mobilen.
13. Jeg elsker håndebold, og vil gerne have en karriere inde for det♥
14. Jeg høre altid musik♥
15. Jeg elsker mine venner♥
16. Jeg kan godt lide og spille Fifa♥
17. Jeg er Directioner♥
18. Jeg skal til One Direction koncert i Herning den 5/5 (54 dage til!!)♥
19. Jeg dyrker rigtig meget sport, og kan ikke undværre det♥
20. Et af mine hade fag i skolen er kristendom♥
21. Jeg er single♥
22. Mig og Christine mødte hinanden over Gosupermodel og har aldrig mødt hinanden i virkeligheden♥
23. Jeg er hele tiden på twtter♥
24. Jeg hedder @larsenditte på twitter♥
25. Jeg hedder ditsen2295 på intragram♥
26. Jeg drikker tit vand♥
27. Jeg vil gerne gå på en anden skole, da jeg synes den jeg går på ikke er særlig god♥
28. Da jeg var mindre var jeg en læsehest, nu læser jeg næsten aldrig♥
29. Jeg kan bedst lide at tilbringe min tid andre steder end her hjemme♥
30. Jeg elsker sommer, og savner den♥
31. Jeg er født blondine, men min hårfarve er blevet rigtig mørk♥
33. Jeg vil helst være blondine♥
34. Jeg snakker rigtig meget♥
35. Jeg snakker når jeg er nervøs♥
36. Jeg kan godt lide mad♥
37. Jeg elsker Ben&Jerrys!♥
38. Jeg har ikke særlig meget selvtillid mere, fordi jeg har fået mange kommentar♥
39. Jeg synger altid med på sange. Refleks!♥
40. Jeg har facebook♥
41. Jeg kan godt blive jaloux♥
42. Min mor og far forstår mig ikke så godt når der er noget galt♥
43. Jeg er meget imod dyre mishandling♥
44. Jeg er også meget imod mobning, og snakker tit til dem der ingen venner har!♥
45. Jeg var sød da jeg var lille♥
46. Jeg elsker små børn♥
47. Jeg har altid ønsket mig en lillesøster eller lillebror, men har aldrig fået en♥
48. Jeg vil gerne adoptere et af de børn der ikke har det godt i de fattige lande når jeg bliver stor♥
49. Jeg HADER og se når nogen har det dårligt♥
50. Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at dem i de fattige lande kunne få det bedre♥
51. Jeg er meget mærkelig når jeg er overtræt♥
52. Jeg er stadig venner med mange af mine børnehave veninder♥
53. Mine to bedste veninder i børnehaven er stadig nogen af mine bedste veninder♥
54. Jeg er en drengepige, og har altid været meget sammen med drengene♥
55. Jeg har haft det meget svært, både derhjemme og i skolen♥
56. Min ynglings farver er lilla og sort♥
57. Jeg synes sort og hvid er en farve♥
58. Jeg er spejder, og jeg kan godt lide det♥
59. Jeg hedder ditsen10 på snapchat, så snap mig!♥
60. Mit kælenavn er Ditsen, og vis der er andre der har det, har de taget det fra mig, da mig og mine veninder fandt på det!♥
61. Jeg elsker min familie♥
62. Jeg kan godt lide at få gaver, men kan også godt lide af give gaver!♥
63. Jeg har en IPhone♥
64. Jeg trøste spiste meget da jeg var mindre, men gør det ikke mere særlig tit mere♥
65. Jeg spiser ikke særlig meget for tiden♥
66. Jeg læser Vi Unge♥
67. Jeg har den sygeste humor seriøst!♥
68. Jeg griner rigtig tit, og mine venner elsker det♥
69. Jeg hader sådan noget mennesker der kun tænker på sig selv♥
70. Jeg kan sådan ca. alle One Directions sange♥
71. Jeg er også fan af Bruno Mars♥
72. Jeg er bare mærkelig♥
73. Jeg skriver hurtigt på et tastatur♥
74. Rigtig mange af mine venner siger jeg synger godt♥
75. Jeg kan godt lide at spille skuespil, og vil helt vildt gerne prøve at være med i en slags film♥
76. Jeg er ikke den mest artige pige i klassen, da jeg larmer meget, men kan også godt høre efter, og gøre det også tit♥
77. Jeg kan godt lide bøsser. De er altid glade!♥
78. Der er altid rodet på mit værelse♥
79. Jeg er kreativ, bare ikke særlig tit♥
80. Jeg elsker at sole mig, så jeg kan få en dejlig brun krop♥
81. Jeg er hjælpsom♥
82. Jeg hader haters. Hvad er meningen? De har bare ondt i røven og er jaloux♥
83. Jeg fryser tit♥
84. Jeg smiler tit, selvom der gør virkelig ondt indeni♥
85. Jeg hader når der er sådan en god stemning, og så kommer der en person og ødelægger den♥
86. Jeg kan godt lide slik!♥
87. Og is!♥
88. Jeg hader når jeg ikke har mere tid på spotify!♥
89. Jeg er nogengange bange for og sige min mening, men gør det tit♥
90. Halvdelen af mine bedste veninder og venner har jeg mødt på nettet♥
91. Jeg kommer til og savne min klasse utrolig meget næste år når vi skal laves til 3 klasser♥
92. Jeg glæder mig til jeg skal konfirmeres!♥
93. Jeg elsker at tage billeder!♥
94. Når jeg tager mig sammen, er jeg god til at tegne♥
95. Nogengange er jeg meget blondine dum, og jeg griner selv af de dumme ting jeg siger!♥
96. Jeg elsker paradise♥
97. Jeg kan godt lide når jeg får nyt tøj♥
98. Jeg bruger makeup, men ikke særlig meget♥
99. Jeg elsker chokolade!♥
100. Dette er den sidste ting om mig, jeg elsker og skrive lange ting på computeren?..♥


Det var 100 random ting om mig. Hæhæ skriv gerne noget mega randomme ting om jer selv i kommentaren!♥

Vi ses.

-Ditsen♥

2 kommentarer: