onsdag den 20. marts 2013

Billeder♥

Hej læsere! :)

Idag er der præcis én måned til Justin Biebers koncert! Jeg glæder mig så meget til at se ham♥
Anyway.. Jeg var sammen med en af mine gode veninder igår, og vi fik taget nogle lækre billeder af hinanden. Her er min smukke veninde, som tog billederne af mig :) Billedet nedenfor er taget af mig.
Hun tog en del billeder af mig. Jeg har udvalgt de tre bedste billeder og redigeret dem lidt. Her er de :)♥


Det øverste er blevet mit profilbillede på facebook. I mit næste indlæg vil jeg (som Ditte har gjort tidligere) lave en "100 Random things about me", hvis altså jeg kan finde på 100 ting om mig. Ellers bliver det bare 50 ting. Hvis I har nogle idéer til hvad Ditte og jeg skal blogge om, så skriv i kommentaren eller på en mail til os på ditte.christine13@gmail.com :)

- Christine♥

2 kommentarer: