lørdag den 30. marts 2013

Gustaaaaav!

Jeg har ikke været hjemme hele påskeferien, derfor blogger jeg først nu.
I lørdags var jeg i Aalborg Storcenter for at møde Gustav og 8Ball. Jeg fik en meget god plads, hvor jeg faktisk kunne kigge lige hen på Gustav og 8Ball. Men dem der ellers sad foran mig, rejste sig pludselig bare op alle sammen, så mine veninder og jeg næsten ikke kunne se hvad der foregik på scenen. Heldigvis havde jeg jo min mobil med, så jeg stak den bare op over publikum  for at optage, hehe.
Gustav fik botox dagen før koncerten, så han var vildt lækker. Hahaha.
Her er nogle af de maaange billeder jeg tog af ham.



Jeg fik hans autograf, på de papirer i kan se på det nederste billede, og også på min telefon.

De billeder, der ikke er taget af mig, ejer jeg ikke rettighederne til, og jeg bruger dem ikke kommercielt. Hvis der ikke er skrevet nogen reference, betyder det, at billedet er mit eget.

- Christine♥

6 kommentarer:

  1. Seeeejt! Prøv at gør billederne lidt større, det ville hjælpe :-)
    demeurezforts.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hahaha, Gustav. ;)

    Jeg er enig med Emilie, større billeder vil gøre en stor forskel. <3

    http://qwitten.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Guuuuuuustav!

    http://ann-katrinestanker.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Sejt, sang de så "hvem vil ikke ha' lidt Gustav" ?

    www.dearblog.bloggersdelight.dk

    SvarSlet