lørdag den 30. marts 2013

Turen går til Tyskland i morgen!

Hej bloggen.

Jeg sidder på mit værelse helt alene, og er den eneste i huset der er vågen.
Klokken er nu 00:20 og jeg er overhovedet ikke træt.
Turen går til Tyskland i morgen som i nok har læst i overskriften, og det glæder jeg mig da til.
Jeg skal der ned sammen med min mor og far, bare en lille hyggelig familie tur. Bliver da smadder hyggeligt.
Men har i husket i skal stille urene en time frem her kl, 02:00?
Jeg er jo bare så heldig, at både min mobil og computer selv sætter tiden frem når det skal gøres, eller tilbage nu når det skal gøres..
Jeg har haft en smadder hyggelig dag. Jeg har sovet hjemme hos min veninde Nicoline, og har ellers bare været her hjemme hele dagen og hygget med min mor og far.
Nu sidder jeg så bare her og blogger, tweeter, kigger på tøj osv. Bare er lidt på nettet.
Jeg fik taget et nyt profilbillede til facebook da jeg var hjemme ved Nicoline, og det vil jeg så vise jer i dette indlæg:-D
Håber i har en dejlig ferie og nyder resten af den.
Jeg vil ligge mig til at sove så jeg er frisk til i morgen.
Hvad har i lavet i ferie, og hvad skal i lave resten af ferien? 

Godnat herfra♥

-Ditsen


4 kommentarer: