fredag den 19. april 2013

Brand i byen!





Hej bloggen!
Igår var der brand i min by. Det var oppe på tovet. Det var en slem brand. Der var rigtig mange brændbilder der kørte frem og tilbage hele tiden. Der var ild i 5 huse, hvor taget blev brændt af, og så 1 hus hvor det næsten var. Min mor og jeg var der oppe i går aftes, og der var stadig mange mennesker stadig. Alle brændbilerne og dem der arbejdede der var der også stadig. Det skal lige siges, at husene er små, gamle og rigtig fine, så det er rigtig synd det lige er på torvet, hvor alle de små, fine huse er. Det var også kun cirka 2 huse fra vores kirke, så det var rigtig tæt på der var gået ild i kirken. Det ville jo ikke ha været særlig godt. Men da vi var der oppe tog jeg en masse billeder, og dem vil jeg gerne dele med jer. Så her er de:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar