søndag den 16. juni 2013

Fårup Sommerland

Jeg var i Fårup Sommerland i går. Jeg prøvede Orkanen for første gang. Efter min mening er den vildt sjov i starten, hvor man kører langsomt op, og hurtigt ned under vandet og sådan. Men resten af turen er ikke lige det vildeste. Men den er sjov.
Jeg var der med én pige og syv drenge. Det var vildt hyggeligt. Men som I alle nok lagde mærke til, regnede der sygt meget. Vi var lige kommet ud af Træstammerne hvor jeg havde fået taget et godt billede og sat det i en nøglering. Billedet kan ses forneden. Jeg er hende der kysser den anden pige.
But anyway! Vi blev jo vildt våde, så det var egentlig rimelig ligegyldigt for os, at der regnede.
Jeg skal nok i Fårup Sommerland igen på fredag, så hvis nogen har lyst til at møde mig, kan I bare komme der.
- Christine

1 kommentar: