lørdag den 13. juli 2013

Spørgsmål som man ikke får så tit.

Hej bloggen.
Det er længe siden jeg har skrevet her, men her kommer der et indlæg, hvor jeg svare på næsten 100 spørgsmål om mig selv, som man ikke bliver spurgt om så tit.
Hav en fortsat god dag.
Ditte ♥



Sover du med døren til dit klædeskab åben eller lukket? Mit klædeskab er ikke på mit værelse, så det er forskelligt.
Tager du shampooen og balsamen fra hoteller? Har aldrig været på et hotel-
Har du nogensinde stjålet et gadeskilt? Nej.
Klipper du rabatkoder ud, men bruger dem aldrig? Jeg klipper aldrig rabatkoder ud.
Vil du helst angribes af en stor bjørn eller en sværm af bier? øv. Det ved jeg ikke. En sværm af bier måske?
Har du fregner? Nej. Det har jeg ikke.
Smiler du altid når der bliver taget billeder? Nej.
Tæller du nogensinde dine skridt når du går? Nogengange gør jeg.
Har du nogensinde tisset i skoven? Jaa.Har du nogensinde skidt i skoven? Nej. Det tror jeg ikke.
Danser du nogensinde selvom der ikke er noget musik som spiller? Ja. Haha.
Tygger du på dine blyanter? Nej.
Hvor mange personer har du sovet med i den her uge? 3 mener jeg.
Er det okay at drenge har pink tøj? Jada.
Ser du stadig tegnefilm? Ja. Men ikke så tit.
Hvor ville du begrave en skjult skat hvis du havde en? I baghaven.
Hvad drikker du til aftensmad? Mælk, vand eller sodavand. Men mest mælk.
Hvad dypper du dine chicken nuggets i? Øhm... Får det næsten aldrig?
Hvad er din livret? Det er forskelligt. Men pizza har jeg altid godt kunne lide.
Hvilken film kunne du se igen og igen, og stadig elske? Der er faktisk mange.
Sidste person du kyssede/kyssede dig? Camilla var den sidste der kyssede mig på kinden
Har du nogensinde været spejder? Ja.
Ville du nogensinde strippe eller posere nøgen i et blad? Nej aldrig.
Hvornår skrev du sidst et brev til nogen på papir? Det kan jeg ikke huske.
Kan du skifte oile på en bil? Nej.
Nogensinde fået en fartbøde? Har ingen bil, så nej.
Nogensinde løbet tør for benzin? Har stadig ingen bil.
Favorite slags sandwich? Kan lide mange.
Yndlings ting at spise til morgenmad? Havregryn eller ristet brød.
Hvad er din sædvandlige sengetid? Ved 10-11 tiden falder jeg i søvn i hverdagen.
Er du doven? Ja, desværre.
Da du var barn, hvad klædte du dig så ud som til fastelavn/halloween? Det var forskelligt. Har været prinsesse mange gange
Hvad er dit kinesiske stjernetegn? Dragen tror jeg.
Hvor mange sprog kan du snakke? 2
Abonnere du på nogle blade? Ja. Vi unge
Er du stædig? På nogen punkter ja.
Er du bange for højder? Lidt. Men alligevel ikke.
Synger du i bilen? Ja. Haha.
Synger du i badet? Nogengange
Danser du i bilen? Hm. Det gør jeg vel.
Har du nogensinde brugt en pistol? Ikke en rigtig.
Hvornår fik du sidst taget et portræt photo af en photograf? Skolefoto.
Er julen stressende? Nej. Elsker julen.
Yndlings frugt tærter? Har aldrig spist en frugt tærte tror jeg.
Hvad ville du gerne være som barn? Noget med dyr.
Tror du på spørgelser? Ja.
Tager du vitaminer dagligt? Nej.
Går du med badekåbe? Nej.
Første koncert? Kan ikke huske det helt præcist, men tror jeg det å abe eller sådan noget.
Fakta, Bilka eller Rema 1000?
  Bilka.
Nike eller Adidas? Nike.
Ostepops eller sourcream and onion chips? Kan lide dem alle, men tror det er sourcream.
Peanuts eller solsikkefrø? Peanuts.
Nogensinde hørt om en gruppe der hedder "Tres Bien"? Nej.
Nogesinde taget dansetimer? Ja.
Er der en karierre som du forestiller dig din kommene mand har? Kontor ting ting.
Kan du krølle din tunge? Ja.
Har du nogensinde vundet en "Spelling Bee" (stavekonkurrence) Niks.
Har du nogensinde grædt fordi du var så glad/lykkelig? Ja.
Ejer du nogen grammofonplader? Nej.
Ejer du en grammofonspiller? Nej.
Nogensinde været forelsket? Ja.
Hvem vil du gerne se til en koncert? One Direction igen :´(
Hvad var den sidste koncert du var til? One Direction ♥
Varm eller kold te? Varm.
Te eller kaffe? Te.
Kan du svømme godt? Ja.
Kan du holde vejret uden at holde din næse? Ja.
Er du tålmodig? Ikke altid.
DJ eller band til et bryllup? Band.
Nogensinde vundet en konkurrence? Yes!
Nogensinde fået en plastikoberation? Haha nej.
Hvad er bedst, sorte eller grønne oliven? Spiser aldrig oliven, men tror det er grøn?
Kan du strikke eller hækle? Kan strikke, og hækle lidt. Det er bare maget lang tid siden jeg gjorde begge ting.
Bedste rum til en pejs? Sådan en opholdstue.
Vil du gerne giftes? Ja.
Hvis du er gift, hvor lang tid har du så været gift? Er ikke gift...
Hvem er din highschool/gymnasie crush? ;-)
Græder du og får et anfald indtil du får det på din måde/din vilje? Gjorde da jeg var mindre.
Har du børn? Nej.
Vil du gerne have børn? Ja,
Hvad er din yndlings farve? Lilla.
Savner du nogen lige nu? Ja. Forfærdelig meget.


Det var det. Hvis i har nogen ønsker til indlæg, så skriv dem nede i kommentaren :-)


Twitter: @larsenditte
instagram: Ditsen2295
Snapchat: Ditsen10
Formspring: Ditte Larsen
Vine: Ditte Larsen
Facebook: Ditte "ditsen" Larsen

Indlæg af Ditte Larsen

    1 kommentar:

    1. Hej har en givaway kørende på min blog,
      håber i har lyst til at deltage.


      http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html

      SvarSlet