tirsdag den 29. oktober 2013

Efterår I Mit Hjerte

Da der nu er efterår, har min veninde, Kamilla, og jeg været udenfor og tage billeder af hinanden. Det var super hyggeligt. De bedste billeder bliver postet lidt længere nede. Kamilla er på det første to billeder, jeg er på de andre tre. Jeg var sammen med Kamilla hele efterårsferien, og vi tilbragte faktisk størstedelen i byen i Aalborg. Vi lavede en masse sjov. Vi tog b.la. på McDonald´s klokken 9 og købte McMuffins, som vi ville give til de hjemløse. Vi ledte efter hjemløse, men vi kunne desværre ikke finde nogen. Eller.. Ikke "desværre". Det er jo godt der ikke var nogle hjemløse, men de var muligvis på en bar eller lign., og vi ville jo gerne gøre en forskel. Så da vi tog med bussen hjem, tilbød vi buschaufføren burgerne, men han sagde nej til dem. Kamilla optog en video, da jeg tilbød ham burgeren. Videoen kan findes på Kamillas Instagram @happy_omg







Indlæg af Christine Bruun


Ingen kommentarer:

Send en kommentar