lørdag den 9. februar 2013

Byen med de bedste!

Hej søde læsere :)❤

Jeg startede dagen med et langt bad. Så tog jeg i byen med mine to bedste veninder, Louise og Alberte. Det var MEGA hyggeligt! Jeg købte en bikinitop til min bikiniunderdel, og så var vi på McDonald, hvor jeg spiste en McBacon og en McFlurry Oreo❤ Vil gerne poste billedet af bikintoppen, men jeg ved ikke lige hvad der sker for min computer, for jeg kan ikke overføre billeder fra min mobil til min computer lige nu! Det er sygt træls... Når, men da vi var færdige i byen, tog jeg hjem til Louise, og Alberte tog hjem og skrev sin boganmeldelse og passede kaniner. Louise og jeg tog nogle lækre billeder af os, men som sagt kan i ikke se dem :3 Må lige vise dem en anden dag❤ Jeg tog hjem fra hende ved 21-tiden, og fra da af har jeg skrevet boganmeldelse, lavet forsiden til den, skrevet med Simon, Frederik, Anna og Ditte, og hørt en masse musik. Gik i seng ved 03:30 tiden :) Håber i alle har haft en lige så god dag som jeg har haft! Kram herfra ❤

- Christine❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar