søndag den 10. februar 2013

Hvordan laver man fede IPhone høretelefoner?.

Hej bloggen.

Idag har jeg brugt det meste af dagen på at lave mine IPhone høretelefoner fede.
Jeg vil gerne fortælle jeg hvordan man gør.

Du skal bruge:

1- En saks
2- Perler (en masse)
3- IPhone høretelefoner

Det første du skal er at klippe en perle op, i den ene side kun, så den kan komme på høretelefonerne.
Det skal du høre med alle de perler du skal bruge og selvfølgelig sætte den på selve høretelefonerne.
Du kan bruge alle farver, alle mønster, bare det passer til dig. Smag og behag som man siger.

Jeg vil vise jer et billede af hvordan mine kom til at se ud her:

Billedet er taget med iphone:-)

Men vis i har spørgsmål til noget med det, så skriv det bare i kommentaren:-)
Vi ses.

-Ditte♥

2 kommentarer:

  1. Super fede!Har også nogle i sort/lyserød/lilla.
    Dog synes jeg at perlerne har tendens til at falde af, i hvert fald ved mig:)

    sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil også lave nogen i sort og lilla snart (det er mine yfarver) Og der er kun en der er faldet af ved mig:-)

      Slet