lørdag den 16. februar 2013

Ferie!

Hej bloggen.

Undskyld der ikke er blevet blogget så meget, men tiden flyver jo afsted, og jeg skal så meget.

Igår fik jeg ferie! WUHUU!
Så dejligt med lidt ferie, men igår skulle jeg hjem til min bedste ven Jonas og sove sammen med Christian. Vi så gyser og hyggede os rigtig meget alle tre. Jeg tog så hjem her kl. 12.
Jeg skal der over halv 6 igen, og der skal vi så i biffen!
Glæder mig rigtig meget!
Vi skal ind og se "Warm bodies" Er der nogen af jer der har set den? Hvad synes i om den?
Jeg vil kommer med en slags anmeldelse når jeg kommer hjem, eller i morgen en gang!

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal lave resten af min ferie, men jeg ved det bliver sjov og hyggeligt.
Hvad skal i lave i jeres ferie? og vis i fik ferie i sidste uge, og skal i skole igen mandag, hvad lavede i så i jeres ferie, og var den hyggelig.

Men god ferie!

-Ditte♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar