tirsdag den 12. februar 2013

Vigtig håndbold kamp.

Hej bloggen!

Jeg spiller håndbold, og jeg elsker det!
Jeg skal spille en rigtig vigtig pokal kamp i aften kl. halv 6.
Vis vi ikke vinder den, går vi ikke videre, og ryger ud.
Vi er en af de sidste 4 hold eller sådan noget, og de er en række højere end os, men håber på det bedste!

Hvad går i til? Det vil jeg rigtig gerne høre noget om!

Men, hvad har i lavet idag, og hvad kommer i til at lave resten af dagen?:)

Vi ses senere, eller imorgen.

-Ditte♥

4 kommentarer:

  1. Bryder mig ikke om håndbold, men godt skrevet. ♥

    http://cilleogjulie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. brød mig heller ikke om håndbold først, men er faldet for det nu♥ Men mange tak:-)♥

      Slet
  2. Går til fodbold, skal til det senere faktisk :D

    mikalatran.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker også fodbold, og har gået til det:-)

      Slet